Yleiset tilausehdot

Verkkokaupan ehdot

1. Ehtojen laajuus ja pätevyys

1.1 Goldstar Eesti OÜ: n (Myyjän) verkkokaupan yleiset ehdot ja tilausehdot (jäljempänä ”ehdot”) koskevat kaikkia henkilöitä (jäljempänä ostaja / tilaaja), jotka käyttävät www.mamibot.fi verkkokauppa (jäljempänä verkkokauppa), tilaa tavarat ja palvelut (jäljempänä tavarat) verkkokaupasta, mukaan lukien myyntisopimuksen (jäljempänä myyntisopimus) tekeminen tavaroiden ostamiseksi verkkokaupasta.

Hyväksymällä Ehdot, Ostaja vahvistaa lukeneensa, hyväksyvänsä ja noudattavansa myyntisopimuksen ehtoja.

2. Verkkokaupasta tilaaminen

2.1 Verkkokaupasta on mahdollista ostaa tuotteita, joilla on linkki ”Lisää ostoskoriin”. Tavaroiden hinta ja saatavuus voivat muuttua ilman ennakkoilmoitusta . Jos ostaja on tehnyt tilauksen ennen tavaran hinnan muutosta, sovelletaan tilauksen ajankohtaista hintaa.

2.2 Myyjällä on oikeus perua verkkokaupan kautta tehdystä myyntisopimuksesta ja olla toimittamatta tilattuja tavaroita tai suorittaa palvelu seuraavissa tapauksissa: tavarat ovat varastossa; tämä on ”tilattu” tuote, joka on loppunut varastosta; tuotteen hinta tai ominaisuudet on näytetty väärin järjestelmävirheen vuoksi.

2.3 Ostoskori ja tilaaminen

Voit muuttaa ostoskorin tuotteiden määrää. Valitse sopiva lähetystapa tilaamallesi tuotelle. Lisätietoja toimitustavasta pyydetään tilauslomakkeella.

Kupongia voidaan käyttää avaamalla ”Alennuskoodi” -ruutu ja kirjoittamalla kuponkikoodisi ”Kuponkikoodi” -ruutuun ja napsauttamalla ”Lisää kuponki” -painiketta.

Vahvista tilauksesi napsauttamalla ”Lähetä tilaus”, niin sinut ohjataan maksamaan valitun maksutavan mukaisesti. Voit muuttaa maksutapaa edellisessä vaiheessa. Halutessasi voit kirjautua Mamibot-verkkokauppaan. Valitse lähetystapa ja paina Seuraava-painiketta. Sinulle esitetään lopullinen maksutapa, joka vaaditaan tilauksen vahvistamiseksi ja ostoksesi loppuun saattamiseksi. Valitse maksutapa ja maksa ostoksesi. Tilauksen tekemisessä on oltava varovainen, koska se riippuu tilattujen tuotteiden nopeasta ja ongelmattomasta toimituksesta.

Myyntisopimus katsotaan tehdyksi siitä hetkestä lukien, kun tilauksen vahvistuksen mukaan erääntyvä summa on saatu Goldstar Eesti OÜ: n pankkitilille tai osamaksusopimuksen allekirjoittamishetkestä. Myyjän tilauksen vahvistusta ei suoriteta.

2.4 Maksaminen

Voit maksaa tuotteista heti: Internet-pankin kautta. Tai voit maksaa erämaksulla napsauttamalla tilauksen vahvistussivun ”erämaksu” -painiketta ja seuraamalla näytön ohjeita.

Voit maksaa lahjakortilla ja luottokortilla napsauttamalla asianmukaista maksutapaa ja seuraamalla näytön ohjeita.

Maksun suorittamisen jälkeen verkkokauppa lähettää sinulle tilausvahvistuksen ja laskun.

Kaikkia henkilökohtaisia ​​tietoja, jotka saamme tietoon käydessään Mamibot-verkkokaupassa ja tekemällä ostoksia, käsitellään luottamuksellisina tietoina. Salattu viestintäkanava pankkien kanssa varmistaa ostajan henkilötietojen ja pankkitietojen turvallisuuden. Goldstar Eesti OÜ: n edustajilla ei ole pääsyä vastaaviin salattuihin tietoihin.

Tarjoakseen Klarna maksutapoja voimme ostoskorissa/kassalla jakaa asiakkaiden henkilökohtaisia tietoja Klarnalle, että voisimme arvioida millaisia maksutapoja voisimme Teille suositella. Teidän henkilökohtaisten tietojen jakaminen Klarnan kanssa perustuvat tietosuojalakiin. https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/privacy

2.5 Toimitus

Tavarat toimitetaan toimitusosoitteeseen, jonka ostaja on ilmoittanut tilauksessa. Ostajalle ilmoitetaan toimituksesta tilauksessa ilmoitettujen yhteystietojen kautta. Tilatut tavarat kuljetetaan tilauksen tekemishetkellä voimassa olevien kuljetusolosuhteiden mukaisesti.

Noudata tilauksen yhteydessä oikeita yhteystietoja, jotta vältetään viivästykset ja väärinkäsitykset tuotteiden toimittamisessa. Goldstar Eesti OÜ ja kuriiriyhtiö eivät ole vastuussa toimitusviiveistä tai väärinkäsityksistä, jos viivästys tai väärinkäsitys johtuu tilauksen tekemisessä antamiesi tietojen epätarkkuudesta.

Tavarat toimitetaan ostajalle toimituskortin perusteella. Ennen kuin allekirjoitat toimituslomakkeen, tarkista pakkaus huolellisesti, jos pakkaus on vaurioitunut, merkkaa se lähetyslomakkeeseen. Jos paketti on viallinen, voit kieltäytyä hyväksymästä lähetystä ja / tai ilmoittaa heti Mamibot-asiakaspalvelusta osoitteessa info@mamibot.fi.

Tavarat luovutetaan kolmannelle osapuolelle luvanvaraisesti (jos ostaja on nimennyt tilauksessa vastaanottajaksi kolmannen osapuolen). Myyjä voi valtuuttaa kolmannet osapuolet toimittamaan tavarat (mukaan lukien kuriiripalvelu).

Jos ostaja ei kerää tavaroita 14 päivän kuluessa sovitun tavaran vastaanottamispäivästä, ostajan katsotaan rikkoneen myyntisopimusta, eikä hän saa pyytää tavaroita. Myyjällä on oikeus yksipuolisesti peruutua myyntisopimuksesta ja vaatia vahingonkorvauksia (esimerkiksi tavaroiden varastointikustannukset) ja korvata myyjälle aiheutuneet vahingot ostajan etukäteen maksamilla summilla.

2.6 Peruuttaminen ja palauttaminen

Kuluttajalla on oikeus peruutua myyntisopimuksesta 14 (neljäntoista) päivän kuluessa tavaran toimituspäivästä. Myyntisopimuksesta peruuttamisoikeus ei koske verkkokaupassa ilmoitettua tavaroiden tilaamista ja erityistilaamista.

Myyntisopimuksesta peruuttamisen jälkeen tavaroiden ja pakkausten on oltava käyttämättömiä ja täydellisiä. Mikäli peruutetaan, kaikki myyntisopimuksesta johtuvat lahjat ja muu lisäarvo palautetaan.

Käytettyjen tai puutteellisten tavaroiden palauttamisen yhteydessä myyjällä on oikeus olla tyydyttämättä ostajan peruuttamista tai korvata tavaroiden poistoista aiheutuneet kulut ostajalle palautettavasta määrästä. Myyjällä on myös oikeus vähentää lahjojen arvo ja muu lisäarvo nykyisellä vähittäishinnalla, jos tuottoa ei palauteta.

Myöntäessään myyntisopimusta myyjällä on oikeus korvata jopa 10 € ostohinnasta, joka korvataan käsittelykustannuksista.

Jos ostaja ei palauta tavaroita 14 päivän kuluessa peruutuksen jättämispäivästä, myyjällä on oikeus olla hyväksymättä peruuttamista.

Tavaroiden palautuspyynnöstä ja myyntisopimuksesta irtisanomisesta voi ilmoittaa osoitteessa info@mamibot.fi.

Peruuttuaan myyntisopimuksesta tavarat voidaan palauttaa Mamibot-jälleenmyyjäälle, jonka osoite on saatavilla verkkosivustolla www.mamibot.fi. Toimistolle palautetaan käsittelymaksu 10 €, joka on maksettava toimiston kassalle. Voit palauttaa tavarat postitse Goldstar Eesti OÜ -kauppaan osoitteessa A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316.

Ostosumma palautetaan 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen saapumisesta myyjäälle. Pankkilinkillä tai pankkisiirrolla maksettu summa hyvitetään takaisin tilille, mistä lasku maksettiin, tilauksen tekemiseen käytetyn maksutavan mukaan. Luottokorttimaksun yhteydessä peruutuspyyntö toimitetaan korttimaksukeskukseen. Jos kyseessä on osamaksu, nykyinen osamaksusopimus peruutetaan kirjallisella hakemuksella, joka lähetetään osoitteeseen info@mamibot.fi. Lahjakortilla maksamalla hyvitämme lahjakorttien ostosumman.

2.7 Myyntisopimuksen peruuttaminen

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi maksettuasi tavarat, mutta ennen toimitusta, ilman lisäkustannuksia. Jos haluat peruuttaa myyntisopimuksen / tilauksen, sinun on lähetettävä ilmoitus myyntisopimuksen numerolla sähköpostiosoitteeseen info@mamibot.fi. Vahvistus myyntisopimuksen irtisanomisesta lähetetään.

3. Tietosuoja- ja käsittelyperiaatteet

3.1 Myyjä takaa ostajan tiedot sisältäen yksityisyyden suoja henkilökohtaisen päivämäärän suojaamiseksi ja käyttämiseksi ehdot isäädetyn menettelyn mukaisesti. Ostaja vahvistaa lukeneensa ja hyväksyvänsä tämän tietosuojakäytännön ehdot. Sovellettavan lainsäädännön ja tämän tietosuojakäytännön ehtojen mukaisesti myyjällä on oikeus ilman Ostajan suostumusta käsitellä tietoja (mukaan lukien henkilötiedot) siinä määrin kuin se on tarpeen verkkokaupan käyttämiseksi, myyntisopimuksen täytäntöönpanemiseksi tai myyntisopimuksen täytäntöönpanemiseksi. Myyjällä on muun muassa oikeus ilman erillistä suostumusta: lähettää sähköisen kaupan palveluiden käyttöön liittyviä ilmoituksia, mm. verkkokaupan käyttäjien turvallisuuden vuoksi lähetetyt viestit; pitää yllä verkkokauppaan kirjautuneiden ostajatilauksien kirjaa paremman asiakaspalvelun ja tapahtumien todentamiseksi, mukaan lukien kohtuullisen ajan kuluessa tilaukset, joita ostaja ei suorittanut istunnon aikana.

3.2 Jos ostaja on suostunut tietojen käyttämiseen markkinointitarkoituksiin tekemällä asiakassopimuksen tai ostajan toisin tekemällä vahvistuksen siitä (esimerkiksi itsepalvelussa), myyjä käyttää tietoja ehdoin ja tietosuojakäytännössä asetetut ehdot. mukaan lukien henkilökohtainen suoramarkkinointi, myynninedistämis- ja myynninedistämistarjonta tavaroille ja palveluille ostajalle sähköisin keinoin (esim. sähköpostitse tai tekstiviestinä).

3.3 Ostajalla on milloin tahansa oikeus peruuttaa suostumus tietojen käyttämiseen markkinointitarkoituksiin lähettämällä myyjälle sähköposti tai kieltäytymällä vastaanottamasta lisämyynnin tarjouksia seuraamalla hänen sähköpostiosoitteeseensa lähetetyn suoramyyntitarjouksen ohjeita.

4. Vastuu ja riitojen ratkaiseminen

4.1 Kuluttajalla on oikeus 2 (kahden) vuoden kuluessa tavaran toimituspäivästä jättää valitus myyjälle, jos kyseessä on vaatimustenvastainen tuote (viallinen tuote). Vaatimus on jätettävä viipymättä, mutta viimeistään 2 (kahden) kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta. Vian havaitsemisen jälkeen kuluttajan on toteutettava kohtuulliset toimenpiteet tavaroiden säilyttämiseksi ja suojaamiseksi, mukaan lukien viallisten tavaroiden käyttö, jos tavaran käyttö huonontaa edelleen tavaran kuntoa.

4.2 Jos tavarat eivät ole sopimuksen mukaisia, ostajalla on oikeus hakea oikeussuojakeinoja, mukaan lukien vaatia korjaamista, korvaamista tai peruuttamista myyntisopimuksesta ja vaatimustenvastaisten tavaroiden palauttamista.

4.3 Goldstar Eesti OÜ ei ole vastuussa tavaroiden vaurioista / heikentymisestä, tavaroiden epäasianmukaisesta käytöstä aiheutuneista vikoista, tavaroiden normaalista fyysisestä kulumisesta normaalin käytön aikana.

4.4 Jos myyjä tai valmistaja takaa tuotteen, takuuehdot annetaan ostajalle kirjallisesti yhdessä tuotteen kanssa ja / tai asetetaan saataville sähköisesti verkkokaupassa.

4.5 Jotta myöhemmät ongelmat voidaan ratkaista, ostajan on säilytettävä ostotodistus (lasku, sopimus jne.), Jolla todistetaan, että esine on ostettu myyjän verkkokaupasta. Ilman myyntitodistusta myyjä / huoltaja ei välttämättä ratkaise ongelmaa.

4.6 Verkkokaupasta ostettuihin tavaroihin liittyvät vaatimukset voidaan jättää seuraavasti: Goldstar Eesti OÜ: n verkkokauppa A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316, osoitteeseen: info@mamibot.fi. Hakemukset hyväksytään myös Goldstar-toimistossa, jonka osoite on saatavilla verkkosivuilla www.mamibot.fi

4.7 Hakemukseen on liitettävä myös vialliset tavarat. Myyjän ja ostajan on tehtävä sopimus laitteiden kunnossapidosta ja korjaamisesta, jos tavaran diagnosointi tai asiantuntijalausunto on tarpeen vian luonteen ja syyn selvittämiseksi.

4.8 Tavaroiden virheiden selvitys perustuu Goldstar Eesti OÜ -valitusehtoihin, jotka ovat erottamaton osa myyntisopimusta ja näitä ostoehtoja ja jotka ostajan on hyväksyttävä ennen myyntisopimuksen tekemistä.

4.9 Myyjä varmistaa, että verkkokaupassa myytävät tavarat ovat Euroopan unionissa voimassa olevien standardien mukaisia. Näissä standardeissa esitettyjä olosuhteita ei pidetä virheellisinä.

4.10 Tilausta koskevia tietoja voi pyytää: E-R +372 6864077 tai sähköpostitse: info@mamibot.fi.

4.11. Kuluttajalla on oikeus ottaa yhteyttä toimivaltaiseen valvontaviranomaiseen, joka on kansallinen kuluttajansuojavirasto osoitteessa Rahituseu 2, Tallinna, 10130, sähköposti: info@tka.riik.ee. Kuluttajariitakomitea on toimivaltainen ratkaisemaan kuluttajan ja yrityksen välisestä sopimuksesta johtuvat riidat, joita osapuolet eivät onnistuneet ratkaisemaan sopimuksella. Lisätietoja valitusten ratkaisemisesta on osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Muut ehdot

5.1 Tuotekuvat ovat vain havainnollistavia.

5.2 Tavaroiden hinnat ja saatavuus voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Tässä tapauksessa Goldstar Eesti OÜ pidättää oikeuden peruuttaa myynnin ja palauttaa rahat asiakkaan tilille 10 työpäivän kuluessa.

5.3 Mamibotin verkkokauppa pidättää itsellään oikeuden kieltäytyä myynnistä, jos tuotteella on jokin seuraavista ongelmista: inhimillinen virhe hinnan syöttämisessä tai tekninen virhe järjestelmässä (esimerkiksi jos 700 dollarin hintainen höyrypesuri myydään hintaan $ 700) 7, tämä on ilmeinen virhe, joten oletamme, että asiakkaan tulisi ymmärtää, että kyseessä on virhe ja tuotetta ei myydä tähän hintaan).

5.4 Tuotetietoja tarkistetaan ja päivitetään säännöllisesti. Tiedot on ehkä päivitetty viimeisen vierailusi jälkeen. Mamibot-verkkokaupan tuotetiedoissa voi olla epätarkkuuksia valmistajien datakorttien puutteellisuudesta johtuen. Mamibot-verkkokauppa ei tällöin ole vastuussa tuotetietojen oikeellisuudesta. Suosittelemme kuitenkin, että tarkistat tuotetietojen oikeellisuuden asiakaspalvelulinjamme puhelinnumeroon 6864077 ennen oston tekemistä.

 

Lahjakorttipolitiikka

  1. Lahjakortit koskevat kaikkia verkkoostoksia.
  2. Lahjakortteja ei voi vaihtaa rahaksi.
  3. Kadonnettua tai virheellistä lahjakorttia ei anneta eikä palauteta.
  4. Lahjakorttia voidaan käyttää vain kerran.
  5. mamibot.fi ei ole vastuussa vahingoista, jotka ovat aiheutuneet:
    a. Lahjakorttisi ostaminen, lunastaminen ja / tai käyttö;
    b. Kyvyttömyys käyttää lahjakorttia kadonnut, unohdettu tai virheellisten / väärien yhteystietojen takia; tai
    C. Lahjakortin käyttö luvattomien tai luvattomien henkilöiden toimesta.
  6. Pidätämme oikeuden oman harkintansa mukaan muuttaa, poistaa tai lisätä näitä ehtoja.
  7. Lunastamalla lahjakorttisi suostut noudattamaan näitä ehtoja ja käytäntöjämme. Katso lisätiedot tilausehdoista.

Kupongipolitiikka

  1. Jokainen kuponki tunnistetaan kuponkikoodilla ja sillä on erilaiset vaatimukset ja edut. Ole hyvä ja tarkista saadaksesi kuponki-alennuksesi kaikkien kuponkivaatimusten on täytyttävä.
  2. Kupongin arvot määritetään kuponkissa.
  3. Kupongit ovat vain kertakäyttöisiä.
  4. Kupongit voi lunastaa vain osoitteessa mamibot.fi
  5. Kupongia ei saa käyttää ostaessaan tuotteita, jotka myyvät kolmannet osapuolet tai heidän tavaramerkkinsä, mukaan lukien, mutta rajoittumatta, mamibot.com-tytäryhtiöt tai kolmansien osapuolien kauppiaat (mukaan lukien kaikki olemassa olevat verkkosivut, jotka on linkitetty mamibot.com-sivustoon).
  6. Useita tavaratilauksia varten kuponkiarvo kohdistetaan jokaiselle tuotteelle perustuen tavaroiden arvon ja kaikkien esineiden kokonaisarvon suhteeseen ilman toimituskuluja, veroja ja muita maksuja.
  7. Tietyt tuotteet eivät välttämättä saa alennusta. Tähän sisältyy uusia tuotteita, joita lain mukaan ei voida myydä alennuksella tietyissä maissa.
  8. Joitakin tarjouksia ei voida yhdistää muihin tarjouksiin samassa järjestyksessä. Tilausta kohden voidaan yleensä käyttää vain yhtä kuponkikoodia.
  9. Jokainen kuponki on voimassa vain rajoitetun ajan ja vanhenee tarjouksessa ilmoitettuna päivänä.